2021-2022 оны хичээлийн жилийн намрын улиралд “Оюутны U Money” автобусны карт захиалга болон сунгалтаас хоцорсон оюутнууд анхаарна уу.
Энэ хаврын улирлын 2 дугаар сарын 21-ний өдрөөс 3 дугаар сарын 4-нийг хүртэл Даваагаас Баасан гарагуудад 09:00-12:00, 13:30-16:00 цагийн хооронд шинэ карт захиалгын материалыг хүлээн авна. Карт захиалахад дараах зүйлсийг анхаарна уу.
Үүнд:
Шинэ карт захиалга
- Өмнө нь карт захиалганд огт хамрагдаагүй байх
- Мэдүүлгийн маягтыг татаж аваад бөглөсөн байна. Энд дарна уу.
- Иргэний үнэмлэхний хуулбар /А4 цаасны голд хэвлэсэн байх/
- Оршин суугаа газрын тодорхойлолт /УБ-д оршин суудаг болон түр оршин суугчийн тодорхойлолт байх/
- Картын төлбөр төлсөн баримт /Оюутнууд нь цахим төлбөрийн карт шинээр авахдаа 3600 төгрөгийг УБСК-ийн Худалдаа Хөгжлийн Банкны 475014869 тоот дансанд тушаана. Гүйлгээний утга дээр регистрийн дугаараа бичнэ./
*Оюутны нийтийн тээврийн цахим картаар сард 22 удаа үнэ төлбөргүй зорчих боломжтой.
Картын сунгалт
- Картаа сургуульдаа өгөх шаардлагагүй.
- Дараах дарааллын дагуу мэдээллээ үнэн зөв бичиж (enkhtaivan_ts@num.edu.mn) цахим хаягаар илгээнэ.
- Картын 16 орон бүхий тоог бичнэ (Жич. 1610 0000 1000 2000)
- Регистрын дугаар бичнэ (Жич. ИП97010200)
- Овог нэрээ бүтэн бичнэ (Жич. Батболд Анхбаяр)
- Бүрэлдэхүүн салбар сургуулийн нэр бичнэ (Жич. МУИС ХШУИС)
- Цахим хаягаа бичнэ
- Утасны дугаараа бичнэ
- Сунгалтын төлбөрөө онлайнаар шилжүүлэх боломжтой бөгөөд гүйлгээний утга дээр Утасны дугаар+ U Money картын 16 оронтой тоог бичнэ. Сунгалтын хураамжийн төлбөр 1000 төгрөгийг зөвхөн УБСК-ийн Худалдаа Хөгжлийн Банкны 475016875 тоот дансанд тушаана.
- Тухайн оюутны нэр дээр бүртгэгдсэн картаас зөрсөн тохиолдолд тухайн карт сунгагдахгүй бөгөөд оюутан өөрийн нэр дээр бүртгэлтэй картын дугаарыг хэрэглэгчийн төвөөс лавлан мэдэх боломжтой.
- Карт сунгалттай холбоотой мэдээллийг 7015-1289 утсаар лавлана.
Карт дахин захиалах
2021-2022 оноос өмнө захиалсан картаа гээсэн, гэмтээсэн, дахин захиалах тохиолдолд доорх төвүүдэд иргэний үнэмлэх, өөрийн биеэр очиж картаа сэргээлгэн авч, сэргээлгэсэн шинэ картаа сургуулийн сунгалтын мэдүүлэгт нэрсээ өгнө. МУИС-ийн хичээлийн 2-р байрны 110 тоотод хандана. Мөн (enkhtaivan_ts@num.edu.mn) цахим хаягаар сунгалтын мэдүүлгийг бичиж илгээнэ.
Жич. 2021-2022 оны намар авсан шинэ картаа гээсэн, гэмтээсэн, дахин захиалах тохиолдолд дараах төвүүдээс шууд идэвхжүүлэн авна. Сунгалтын мэдээлэл илгээх шаардлагагүй.
- Дүнжингарав Нийслэлийн үйлчилгээний нэгдсэн төв
- Драгон Нийслэлийн үйлчилгээний нэгдсэн төв
- Мишээл экспо Нийслэлийн үйлчилгээний нэгдсэн төв
- 6 буудал/Оргил Нийслэлийн үйлчилгээний нэгдсэн төв
- Баянгол/3.4-р хороолол Имарт Нийслэлийн үйлчилгээний нэгдсэн төв
- Баянхошуу дэд төв Нийслэлийн үйлчилгээний нэгдсэн төв
Санамж: Сунгалтын мэдээлэл илгээсэн тохиолдолд хэрэглэгчийн төвд өөрийн биеэр очин идэвхжүүлнэ.
Хэрэглэгчийн төв:
- Хэрэглэгчийн төв нь “Улаанбаатар Смарт Карт” ХХК-ийн төв байр (Нийслэлийн засаг захиргааны IV байр)-ний 3 дахварт байрлана.
- Даваа-Баасан гарагуудад 9:00-18:00 цагт ажиллана. Бямба, ням гарагт амарна.
- Цахим төлбөрийн карт сунгуулах оюутнууд өөрийн нэр дээрх картыг шалгахдаа смарт картын хэрэглэгчийн төв 70151289, 78111289 дугаарт хандан өөрийн карт мөн эсэхийг шалгуулах боломжтой.
МУИС-ийн цахим үйлчилгээ хариуцсан мэргэжилтэнтэй 75754400-1512 утсаар холбогдоно уу. (enkhtaivan_ts@num.edu.mn)
ОЮУТАН, ТӨГСӨГЧИЙН ХЭЛТЭС