Оюутны хөгжлийн газар | Нээлттэй ажлын байранд урьж байна

Share Button

Монгол Улсын Их Сургууль

Оюутны хөгжлийн газар

Ажлын байрны нэр: Гадаад оюутны бичиг баримтын үйлчилгээ хариуцсан мэргэжилтэн

Орон тоо: 1 /түр/

Гүйцэтгэх чиг үүрэг

 

  1. МУИС-д гадаад иргэнийг суралцуулах журам, оюутны хөгжлийн хөтөлбөрийн хэрэгжилтийг хангах;
  2. Гадаад оюутанд бичиг, баримтын үйлчилгээ үзүүлэх, тэдэнд оршин суух зөвшөөрөл, урилгатай холбоотой мэдээ, мэдээлэл өгөх, зөвлөн туслах, дэмжих;
  3. Гадаад оюутантай холбоотой мэдээ, мэдээллийг хурдан шуурхай хүргэх;
  4. Хариуцсан ажлын төлөвлөлт, статистик тайлан мэдээг гаргах;

 

Боловсрол: Бакалавр ба түүнээс дээш зэрэгтэй байх

Мэргэжил        

  • Олон улсын харилцаа /димломат/
  • Гадаад хэл, орон судлал
  • Гадаад хэл шинжлэл
  • Гадаад хэлний орчуулга

Ур чадвар

  • Баримт бичиг боловсруулах, албан хэрэг хөтлөх, архивлах;
  • Цахим орчинд ажиллах;
  • 2 болон түүнээс дээш гадаад хэлний ярианы болон бичгийн ахисан түвшний  мэдлэгтэй байх:
  • Мэдээлэл боловсруулах:
  • Үүрэгт ажлаа хариуцлагатай, үнэнч шударгаар гүйцэтгэх;
  • Ажлаа төлөвлөх, хугацаанд нь гүйцэтгэх, тайлагнах, хариуцлага хүлээх;
  • Бие даан ажиллах, ажлын ачаалал даах;
  • Багаар ажиллах, өөрийгөө тогтмол хөгжүүлэх;
  • Харилцааны соёлтой, бусдыг ойлгох;
  • Ёс зүйн хэм хэмжээг сахих;

Туршлага: Дээд боловсролын байгууллагад мэргэжлээрээ 1-ээс доошгүй жил ажилласан байх

Бүрдүүлэх материал:

  1. Төрийн албан хаагчийн анкет
  2. Боловсролын зэргийн диплом, бусад үнэмлэх, сертификатын хуулбар
  3. Нийгмийн даатгалын шимтгэл төлөлтийн лавлагаа
  4. Ажил байдлын тодорхойлолт

Бүртгэл: 2025 оны 11 дүгээр  сарын 6-ны өдрийн 17:00 цаг хүртэл МУИС-ийн хичээлийн I байрны 210 тоот өрөөнд бүртгэнэ.

Утас: 75754400-1139

Захиргаа, хүний нөөцийн газар

Сул хараатай иргэдэд
зориулсан хувилбар
Энгийн хувилбар